Blogger Widgets koi ideas: Leechie Ones: θα σας κολλήσουν σαν βδέλλες...

23.10.12

Leechie Ones: θα σας κολλήσουν σαν βδέλλες...

Μια φορά και έναν καιρό σε πολύ μακρινό κόσμο, ζούσαν τα Leechie Ones.

Ήταν πλάσματα περίεργα που όμοια τους δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Ασυνήθιστα στο χρώμα, στο σχήμα, στο μέγεθος και στον χαρακτήρα. Όλα όμως είχαν έναν κοινό σκοπό, να κάνουν τους ανθρώπους ευτυχισμένους και να τους γεμίζουν όνειρα και χαρές.

Μία μέρα, ήρθαν στο κατώφλι του σπιτιού μου και από τότε μου κάνουν παρέα και μου εξιστορούν τις πιο τρελές και παραμυθένιες τους περιπέτειες.

Με την σειρά μου και εγώ σας παρουσιάζω τους μικρούς μου φίλους. Αν τους δώσετε και εσείς την ευκαιρία θα γίνουν οι καλύτεροί σας φίλοι.


3 σχόλια:

  1. αυτό με το φερμουάρ έχει πολύ πλάκα!!! χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το φερμουάρ εεε? παίζει να ήταν και το πρώτο Leechie που έφτιαξα!!
      Έρχονται καινούργια και πιο τρελιάρικα... wait for them...

      Διαγραφή