Blogger Widgets koi ideas: Photo a Day - November

6.11.12

Photo a Day - November

Στο Photo a Day του προηγούμενου μήνα μπορώ να πω ότι δεν τα κατάφερα να το βγάλω εις πέρας. Ελπίζω να τα καταφέρω αυτή την φορά.

Ξεκινάω λοιπόν με την λίστα και με τις πρώτες 6 photo:





November 1st - Something beginning with "C"

Clay creations


Οι τελευταίες μου δημιουργίες από πολυμερικό πηλό. Custom made για φίλους.


November 2nd - Colour


... αν και αυτή η φωτογραφία είναι απο ένα ταξίδι μου στην Γαλλία πριν 5 χρόνια... αυτά τα πυροτεχνήματα πάνω απο τον Σικουάνα είναι απο τα πιο εντυπωσιακά που έχω δει ποτέ!



November 3rd - Breakfast



... τι άλλο απο damere (merenda), φυστικοβούτυρο κια φρυγανιές!!!


November 4th - TV



...δεν το κρύβω... μου αρέσουν τα παιδικά και το nickelodeon είναι απο τα αγαπημένα μου κανάλια!


November 5th - 5 o'clock


... το αγαπημένο μου ρολόι δίχνει 5! Ώρα για κάτι γλυκό!


November 6th - A favourite thing


... το πιο καινούργιο μου και λατρεμένο απόκτημα... ένας χάρτης-ξυστό! Ξύνεις τις χώρες που έχεις επισκεφθεί και αποκαλύπτεις σιγά σιγά τον χάρτη. Μάλλον έχω πολλά ταξίδια να κάνω ακόμα!

4 σχόλια:

  1. καλή αρχή!!! αχ τι τέλειο αυτό το χάρτης ξυστό??? θέλω κι εγώ!! από που??? για τη dameren δεν έχω λόγια, ίδια αγάπη μοιραζόμαστε!!! χα χα.. το ρολόι φανταστικό!! τα βεγγαλικά σούπερ και το καλύτερο το clay καρότο! καλά μου το 'λεγες εσύ!!! χι χι.. φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thnaks... ο χάρτης ήρθε απο εξωτερικό με 2 μήνες καθυστέρηση και πολλούς μπελάδες και μπερδέματα...άαααστα! Τα clay είναι παραγγελιά απο φίλους...περιμένω και την δική σου παραγγελιά :P φιλάκια πολλάααααα

      Διαγραφή
  2. Υπέροχος χάρτης!!! Τι φανταστική ιδέα είναι αυτή!!! Όσο για την μερέντα... αγαπημένη πολύ από τότε που βγήκε!!! Και το ρολόι τέλειο!! καπάκι από μπύρα, έτσι; χιχι! Βέβαια την παράσταση κλέβει η πρώτη ημέρα!! Αυτά τα μικρά πηλοζουζουνάκια είναι το κάτι άλλο!!!
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα "πηλοζουζουνάκια" (όπως τα ονόμασες!). Καλό απόγευμα και ευχαριστώ που πέρασες απο το blogaki μου.

      Διαγραφή