Blogger Widgets koi ideas: Photo a day... Challenge accepted!

3.10.12

Photo a day... Challenge accepted!

Με αφορμή την ανάρτηση της φίλης evonita (και επειδή είμαι και αρκετά ζηλιάρα), αποφάσισα να πάρω και εγώ μέρος στο Photo A Day - October (με 2 μέρες καθυστέρηση βέβαια, αλλά, όπως έλεγαν και οι παλιοί... το καλό πράγμα αργεί να γίνει!).


Σας παρουσιάζω λοιπόν τις 2 χρωστούμενες μέρες και την σημερινή!

Day 1 - Where you stood



Χμ... τώρα που το καλοσκέφτομαι, ο τίτλος για την συγκεκριμένη photo θα έπρεπε να είναι "Where you sit"! Το αγαπημένο μου σημείο του σπιτιού είναι αυτή η γωνίτσα του καναπέ. Σε ακτίνα γύρω μου βρίσκονται οι αγαπημένες μου ταινίες, ένα ελαφρύ ανάγνωσμα για χαλαρές στιγμές και ένα λουλουδάτο μαξιλάρι για στιγμές υπέρτατης χαλάρωσης!


Day 2 - Lunchtime


Δεν είναι ακριβώς lunchtime αλλά είναι κάτι που ανακάλυψα κατά την διάρκεια του lunchtime!
Dr. Pepper... για όσους το γνωρίζουν δεν έχω λόγια να περιγράψω την χαρά μου όταν τα αντίκρυσα στο ψυγείο του περιπτέρου της γειτονιάς! Για όσους πάλι δεν το γνωρίζουν... πως να το περιγράψω; Χμ... είναι σαν να πίνεις καραμέλες O'Mammy! Αξίζει να δοκιμάσετε!


Day 3 - This Happened Today



Για να είμαι ειλικρινής, I made it happen και ήταν επιτέλουσ καιρός να γίνει αυτό. Για να καταλάβετε και εσείς τι εννοώ το θέμα έχει ως εξής: Πριν μερικά χρόνια ξεκίνησα μια κάπως ιδιαίτερη συλλογή. Κάθε χρόνο το καλοκαίρι μάζευα άμμο απο τις παραλίες που πήγαινα και τις έβαζα σε μπουκαλάκι για ενθύμιο. Σήμερα λοιπόν, μετά απο τόσο καιρό, επιτέλους έφτιαξα τα καρτελάκια του κάθε μπουκαλιού!!!


Αυτά λοιπόν για τώρα... συνέχεια επί του blog σύντομα. Καληνύχτα σε όλους και όλες.

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή λοιπόν να ευχηθώ!!!!! Που την έκανες βέβαια! χι χι.. Αυτό το pepper θέλω πολύ να το δοκιμάσω!!! Τα καρτελάκια άπαιχτα!!!! Πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!! bravissimo!! φιλάκια και καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Pepper θα σου πάρει το μυαλό!!! Οσο για τα καρτελάκια..για άλλο πήγαινα και σε άλλο κατέληξα (story of my life!!).

      Διαγραφή